Thursday, March 3, 2011

gambar melompat

assalamualaikum...

ehem..ehem...korang janganlah tersalah anggap dengan tajuk entri nie. "gambar melompat" maksud aku gambar orang yang sedang melompat dan bukanlah gambar itu yang sedang melompat-lompat heheheheh.seriau makcik mendengarnya.

ok lah... nie nak cerita lah pengalaman aku masa semester break bebaru nie.Disebabkan tersangatlah bosan duduk rumah je dengan sepupu dan konco berat. keluar pulak satu idea yang entah dari mulut siapa yang berbunyi "wei jum kuar,,ape kata kite gi tasik..boleh lah amik gambar kat sane". kebetulan sepupu aku nie ader kamera baru nikon D90. dengan selamba dan buat kening double jerk, aku pon setuju dengan cadangan yang bernas itu.


sebenonye kitorang tak tau pon nak gi tasik ape. gamble je lah kan. dan tasik yang bertuah pada hari itu adalah "tasoh lake". korang taw tak tasoh lake tuh kat mana???
bagi penduduk perlis memanglah mereka tau. tasoh lake berkedudukan di perlis. jalan nak gi padang besar (tempat orang berbelanja sakan) hahahaha.ok lah banyak pulak aku membebel.

                                            nie lah gambonyer..(klu x cantik janganlah gelakkan)
entah kenapelah sepupu aku nie suka sangat amik gambar orang melompat. adakah ia nampak seksi?? energetic?? atau menunjukkan seseorang itu mempunyai berat badan yang ideal? sampai nak melompat sana sini. seperti lagu yang dipopularkan oleh sheila on7-melompat lebih tinggi. dan aku pun berusaha sedaya upaya untuk melompat as high as i can hehehehhe..


                                                          yang nie tak tinggi sangat
banyak lagi gambar,,tp nie ja yang mampu untuk dikongsikan huahuahuahau....


  sekadar gambar hiasan "jumping for joy"

itu saja untuk kali ini....k bye ^_^






0 luahan rasamu:

Post a Comment