Wednesday, November 9, 2011

Aku Takut & Geli....

assalamualaikum...
adoiyai dah lama tak update blog nie. sibuk punya pasal lah, korang apa khabar sihat?? waras?? heheheheh..
sebenarnya takda cerita yang best pon, saja nak mengisi blog aku yang macam blog niyang rapik dah aku tengok (dah uzur tahap dewa).
wokey, kita kembali ke pangkal jalan, apa yang aku takut?? apa yang geli?? erm,,cam nie ceritanya.....jeng3... setiap manusia mempunyai benda- benda yang mereka geli sama ada untuk disentuh di pandang atau untuk dijeling, tapi tak tau pulak kalau korang nie spisis tak geli gan apa-apa mahkluk hidup.
menurut kegelian yang ada pada diriku ini, aku sangatlah geli dengan binatang yang diberi nama cicak dan katak.


antara sebab kenapa aku tak suka cicak & katak adalah badan mereka yang lembik dan mempunyai warna-warna yang pelik. lagi satu, menurut jiran-jiran dan member aku, jika tubuh badan kita terkena kencing katak, akan menyebabkan tumbuhnya " kutil" pada tubuh yang terkena kencing berkenaan. dan kata-kata  mereka ada betulnya..hehhee sebab aku telah melaluinya huhuu..kutil tumbuh kat jari kelingking aku disbebakan aku diserang oleh seekor katak. erm,,seram kan? kan? kan?? tapi teori ini belum lagi dapat dibuktikan melalui kajian saintifik,,kalau korang nak tau, korang boleh lah bermain-main dengan katak untuk menguji kebenarannya hohohoho...selamat mencuba  >.<



p/s: tak upload gambar katak & cicak sebab nak tengok gambar diaekor pon aku tak sanggup hhohohoo..

2 luahan rasamu:

putry arisa said...

::serius,sy xgeli gan katak::
tapi,gan cicak saya takot la.. hihhihihi...
info psal kutil 2.. xpenah dgr pon....
meh kita jadi saintis jap.. try cek betol x info 2.. hihihii..^_^

gadis_biasa said...

hohoho awk try lah erk...kalau kutil tmbuh kat jadri jgn nyesal,,,:p

Post a Comment